קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות42
מגזין

עוגות סרטנים מזרחיות

עוגות סרטנים מזרחיות
אף פעם לא יכולים להיות לך יותר מדי מתכונים למתאבנים, אז תנסו את עוגות הסרטנים המזרחיים. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם pescatarian יש 868 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 50 גרם של שומן למנה. אם יש לך בצל ירוק, פלפל, בשר סרטנים טרי, וכמה מרכיבים אחרים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב פירורי הלחם אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שטרודל תפוחים כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. נסו עוגות הסרטן הישנות של אביט גריל-עוגות הסרטנים האלה ידועות בכך שאין להן מילוי, והרבה טעם, מתאבנים סרטנים בחוף המזרחי, ו עוגות ראש השנה מזרח פריזי מסורתיות (קונוסים) - Ostfriesisch (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה הנהר הרוסי La Crema עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.