קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות6
מטבחיםאמריקאי
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגות קישוט

עוגות קישוט
קישוט עוגות לוקח בערך 45 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 7 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל 479 קלוריות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 24. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. לא הרבה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. אם יש לכם פיסות האפייה של מ & מ, שוש שרוך נעליים, טיפות גומי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הוא במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל אמריקאי. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 29%, וזה די רע. עוגות קישוט לחג, עוגיות קישוט חג המולד, ו קישוט כדורי פופקורן דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
עוגות פרוסט; טובלים את החלקים בסוכר גס.
מרכיבים שתצטרך
סוכר גססוכר גס
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
2
לחתוך פירות
מרכיבים שתצטרך
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
3
רול קופצים לרצועות דקורטיביות; לצרף עוגות. צרף חתיכות אפייה לפי הצורך באמצעות כמות קטנה של ציפוי.
מרכיבים שתצטרך
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
4
ליצירת גבעולי קישוט, תקעו חור בחלק העליון והתחתון של טיפות החניכיים בעזרת קיסם. כופפו ליקריץ ללולאות קטנות והכניסו קצוות לתחתיות של טיפות מסטיק; הכנס בייגלה לצמרות. לחץ על קצוות הבייגלה של הגבעולים לקאפקייקס.
מרכיבים שתצטרך
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
3 כוסות ציפוי וניל3 כוסות ציפוי וניל
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
לחתוך לחתיכות בגודל 3/8 אינץ'לחתוך לחתיכות בגודל 3/8 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי לקאפקייקס. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.