קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות5
ציון בריאות3
מגזין

עוגיות ארנב

עוגיות ארנב
המתכון באני ביסקוויטים יכול להתבצע בערך 20 דקות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכין 5 מנות עם 294 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן כל אחד. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם עוגיות חלב חמאה, שקדים פרוסים, ציפוי קישוט ורוד וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 29%, וזה די רע. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם עוגיות ארנב קינמון, עוגיות ארנב הפסחא, ו עוגיות מלאך : ביסקוויטים קלים המיוצרים עם שמרים.

הוראות

1
מעצבים בעדינות חמישה ביסקוויטים לצורות אליפסה; מניחים על תבנית אפייה משומנת כ -2 אינץ'. בנפרד.
מרכיבים שתצטרך
בוטנים קלויים, קליפות הוסרובוטנים קלויים, קליפות הוסרו
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
2
חותכים את הביסקוויטים הנותרים לשניים. צורת ביסקוויט חצאים כדי ליצור אוזניים; לחץ בחוזקה כדי לצרף כל ביסקוויטים. על כל ביסקוויט, לחץ על שתי עיניים צימוקים וארבעה שפם שקדים פרוסים.
מרכיבים שתצטרך
בוטנים קלויים, קליפות הוסרובוטנים קלויים, קליפות הוסרו
( 23)( 23)
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
3
אופים בחום של 375 במשך 8-10 דקות או עד שהביסקוויטים משחימים. מגניב מעט; להשתמש הדובדבן לאוזניים כפור לצרף אפים ממתקים.
מרכיבים שתצטרך
בוטנים קלויים, קליפות הוסרובוטנים קלויים, קליפות הוסרו
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם הבחירות המובילות שלי לעוגיות. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "