קושימומחה
מוכן ב37 דק.
מנות45
ציון בריאות1
מגזין

עוגיות האי ונקובר

עוגיות האי ונקובר
עוגיות האי ונקובר עשויות להיות מתכון טוב להרחבת תיבת מתכוני הקינוחים שלך. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 1 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל של 105 קלוריות. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 45 מנות סועדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. זה הביא לך את כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 37 דקות. גשו לסופר וקנו קוקוס, מולסה, ביצה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 18%. הציון הזה לא כל כך אדיר. מתכונים דומים: זמן למשקה: ונקובר, עוגיות אי שוקולד, ו עוגיות אי צ'יפ לבן.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים 2 ניירות אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
מקציפים בקערה קמח, אבקת אפייה, סודה לשתיה, קינמון, אגוז מוסקט, פלפל אנגלי ומלח.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
קינמוןקינמון
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מקציפים מרגרינה, סוכר לבן וסוכר חום במיקסר חשמלי בקערה גדולה עד לקבלת תערובת חלקה. מקציפים ביצה, מולסה ווניל לתערובת חמאה עד לקבלת תערובת אחידה. מערבבים תערובת קמח לתערובת חמאה עד שנוצר בצק; מקפלים פנימה שיבולת שועל וקוקוס עד לאיחוד פשוט.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
סוכר מגורעןסוכר מגורען
חמאהחמאה
מולסהמולסה
קוקוסקוקוס
ונילוניל
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שיבולת שועלשיבולת שועל
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
4
מרדדים בצק לכדורים בגודל 1 1/4 אינץ ' ומניחים 2 סנטימטרים זה מזה על ניירות האפייה המוכנים.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים בתנור שחומם מראש עד שהקצוות משחימים קלות, כ -12 דקות. מניחים להתקרר על תבנית האפייה למשך 5 דקות; מוציאים להתקרר לחלוטין על רשת.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)allspice הקרקעallspice הקרקע2(חוֹרֶף)קינמון טחוןקינמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרגרינה, מרוכךמרגרינה, מרוכך3(חוֹרֶף)3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מהירה לבישולשיבולת שועל מהירה לבישול2צביטות1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס ממותקקוקוס ממותק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן