קושימומחה
מוכן ב35 דק.
מנות36
ציון בריאות1
מגזין

עוגיות הכל

עוגיות הכל
עוגיות הכל יכולות להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 4 גרם חלבון, 12 גרם שומן, ובסך הכל 300 קלוריות. המתכון הזה מכסה 6% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 36. אם יש לכם משמשים, דובדבנים, גרנולה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. 1 אדם התרשם מתכון זה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 20%. ציון זה הוא רע למדי. נסו עוגיות שוקולד צ'יפס ממולאות משולשות, עוגיות טופי ועוגיות כוס חמאת בוטנים, ריצ'ארלי, עוגיות שקדים איטלקיות וטיפים לעוגיות חג המולד ללא גלוטן, ו עוגיות אלביס: עוגיות שוקולד צ'יפס בננה בייקון" חמאת בוטנים" עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את התנור ל 375 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
קרם את החמאה והסוכרים.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרםקרם
4
מוסיפים את הווניל והביצים. לאחר מכן, מוסיפים את הקמח, סודה לשתיה ומלח.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
ונילוניל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
מלחמלח
5
מוסיפים את הגרנולה ואת שיבולת שועל. מקפלים פנימה את המשמשים, הדובדבנים, הפקאנים והצימוקים.
מרכיבים שתצטרך
משמשמשמש
דובדבניםדובדבנים
גרנולהגרנולה
שיבולת שועלשיבולת שועל
צימוקיםצימוקים
פקאניםפקאנים
6
בעזרת כף עוגיות או שתי כפות, זרוק על דפי עוגיות ואפה במשך 12 עד 14 דקות. מגניב על מתלה. לאכול, ולהרגיש לא אשם כי אין שוקולד בעוגיה הזאת.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשמשיםמשמשים4(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמקלות חמאהמקלות חמאה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדובדבנים יבשיםדובדבנים יבשים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה מרים כוסותקמח לכל מטרה מרים כוסות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהוביםצימוקים זהובים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרנולה מוכנהגרנולה מוכנה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל זריזהשיבולת שועל זריזה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס4ביצים שלמותביצים שלמות