קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

עוגיות הכל השני

עוגיות הכל השני
עוגיות הכל השני יכול להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 3 גרם חלבון, 16 גרם שומן, ובסך הכל של 318 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 24 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 6% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו סוכר, חמאה, סוכר חום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 19%. הציון הזה לא כל כך אדיר. מתכונים דומים: עוגיות שוקולד צ'יפס ממולאות משולשות, עוגיות טופי ועוגיות כוס חמאת בוטנים, ריצ'ארלי, עוגיות שקדים איטלקיות וטיפים לעוגיות חג המולד ללא גלוטן, ו עוגיות אלביס: עוגיות" חמאת בוטנים "בננה בייקון שוקולד צ' יפס.

הוראות

1
בקערה גדולה שמנת יחד את החמאה או המרגרינה עם הסוכרים. מקציפים את הביצה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרםקרם
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים את השמנת של טרטר, שיבולת שועל, קוקוס, שמן צמחי וניל. מנפים יחד את הקמח, המלח והסודה לשתייה ומוסיפים לתערובת. מערבבים פנימה דגני אורז פריכים ושוקולד צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
דגני אורז נפוחיםדגני אורז נפוחים
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
סודה לשתייהסודה לשתייה
שמן צמחישמן צמחי
קוקוסקוקוס
ונילוניל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שיבולת שועלשיבולת שועל
מלחמלח
3
זרוק בכפית על ניירות אפייה משומנים.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בתנור 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס) למשך 12 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מעופףקוקוס מעופף11 קילו קישואים,קרם טרטרקרם טרטר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני אורז פריכיםדגני אורז פריכים12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוזסוכר חום בהיר ארוז2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מגולגלתשיבולת שועל מגולגלת11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשבבי שוקולד חצי מתוקיםשבבי שוקולד חצי מתוקים2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן