קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות52
מגזין

שרימפס מוקפץ עם קישואים

שרימפס מוקפץ עם קישואים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל שרימפס מוקפץ עם קישואים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה זו מכילה סביב 65 גרם חלבון 23 גרם של שומן, וסך הכל 521 קלוריות. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-77 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. לכו לחנות ותביאו אורגנו, שרימפס, פלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. עם כפית נסו קישואים מוקפצים, קישואים מוקפצים, ו קישואים מוקפצים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Alois Lageder Terran Alpina פינו Grigio Vigneti delle Dolomiti. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
# 51 Wine Spectator Top 100 of 2021אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו הוא צהוב בהיר בצבע עם ניחוחות פרחוניים בולטים עם שמץ של תבלין; בינוני בעל גוף עם מינרליות טובה וגימור מדויק.זוגות היטב עם דגים רכיכות, עופות, בשר לבן כמו המתנע או עם הארוחה