קושימומחה
מוכן ב25 דק.
מנות72
ציון בריאות1
מגזין

עוגיות המפלצת של לינדה

עוגיות המפלצת של לינדה
העוגיות המפלצתיות של לינדה הן אולי הקינוח שאתם מחפשים. מתאים ל-72 מנות. מנה אחת מכילה 180 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 8 גרם שומן. ליל כל הקדושים יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם מרגרינה, שבבי שוקולד למחצה, סוכר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 94 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. . הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 19% וזה לא כל כך מדהים. נסו עוגיות מפלצתיות לכבוד עוגיפלצת (והשותפות החדשה של רחוב סומסום עם HBO!), מפלצת אצווה של Nif של עוגיות מפלצת, ו עוגיות מפלצת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). מצעי עוגיות גריז.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
בקערה גדולה מאוד, שמנת יחד את המרגרינה, החמאה, סוכר חום וסוכר לבן עד חלקה. מקציפים את הביצים אחד בכל פעם ואז מוסיפים את הוניל.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
סוכר מגורעןסוכר מגורען
חמאהחמאה
ונילוניל
קרםקרם
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים את הקמח, סודה לשתיה, אבקת אפייה, מלח ושיבולת שועל מגולגלת; מערבבים לתוך תערובת הסוכר.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
שיבולת שועל מגולגלתשיבולת שועל מגולגלת
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
4
מערבבים בשוקולד צ ' יפס וחתיכות שוקולד מצופה ממתקים. טיפה על ידי כף על גבי יריעות עוגיות מוכנות.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
שוקולדשוקולד
עוגיותעוגיות
ממתקיםממתקים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים במשך 10 עד 11 דקות בתנור שחומם מראש, או עד הקצוות הם זהובים. אם אתה אוהב עוגיות לעיסה, להוציא אותם לפני שהם נראים מוכנים.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

11 קילו קישואים,1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכריות מצופה שוקולד חתיכותסוכריות מצופה שוקולד חתיכות4ביציםביצים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהירסוכר חום בהיר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מגולגלתשיבולת שועל מגולגלת11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשבבי שוקולד חצי מתוקיםשבבי שוקולד חצי מתוקים21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן