קושירגיל
מוכן ב5 דק.
מנות36
ציון בריאות1
מגזין

עוגיות חמאת בוטנים-ללא גלוטן

עוגיות חמאת בוטנים-ללא גלוטן
עוגיות חמאת בוטנים-ללא גלוטן נטול גלוטן,, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וידידותי לפודמפ ומספק כ 36 מנות. מנה אחת מכילה 121 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכלמתכונים דורש סודה לשתיה, ביצים, חמאת בוטנים טבעית ותמצית ונילן. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות. 1 אדם התרשמו מתכון זה. לא הרבה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 26%, וזה לא כל כך עצום. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון עוגיות נשיקת חמאת בוטנים ללא קמח (ללא גלוטן, ללא חלב), עוגיות חמאת בוטנים ללא גלוטן ללא סוכר עם שיבולת שועל, ו ללא גלוטן ביצה ללא שוקולד כפול חמאת בוטנים עוגיות ביס.

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות עובדות ממש טוב עם שמנת שרי, מדיירה ופרוסקו. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "