קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות48
ציון בריאות0
מגזין

עוגיות עניבת פרפר כרוסצ'יקי

עוגיות עניבת פרפר כרוסצ'יקי
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא חלב ולקטו אובו צמחוני מתכונים לאוסף שלך, עוגיות פפיון כרוסיקי עשויות להיות מתכון שכדאי לנסות. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 1 גרם חלבון, 14 גרם שומן, ובסך הכל 186 קלוריות. מתכון זה משמש 48. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. לא הרבה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 5 דקות. אם יש לכם חלמונים, סוכר קונדיטורים, תמצית ונילן ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 10%. ציון זה הוא בלתי אפשרי. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם עוגות עניבת פרפר, סלט עגבניות-עניבת פרפר, ו עניבת פרפר פסטה לזרוק.

הוראות

1
בקערה גדולה מקציפים את החלמונים, הביצה, הרום, הווניל והמלח עד לקבלת תערובת אחידה. מוסיפים בהדרגה סוכר של קונדיטורים; מקציפים עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים פנימה קמח עד שנוצר בצק נוקשה. הופכים למשטח מקומח קלות; ללוש שבע פעמים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
חלמון ביצהחלמון ביצה
ונילוניל
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ביצהביצה
רוםרום
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחלקים בצק לשלוש מנות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
3
מגלגלים מנה אחת ל-1/4 אינץ'.- מלבן עבה, בערך 12 אינץ'. 5-1 / 2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
4
חותכים לשניים לאורכם, ואז חותכים את הבצק לרוחב ל-1-1/2 אינץ'.- רצועות רחבות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
5
חותכים 3/4 אינץ'. לאורך חריץ במרכז כל רצועה; משוך את אחד הקצוות דרך החריץ ויוצר קשת. אני חוזר.
6
במחבת חשמלית או בטיגון עמוק, מחממים שמן ל-375 מעלות צלזיוס. מטגנים עוגיות, כמה בכל פעם, במשך 1-2 דקות מכל צד או עד להזהבה.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מסננים על מגבות נייר. אבק עם סוכר קונדיטורים.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם בחירה מצוינת לעוגיות. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. סולרה קרם שרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.