קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות36
ציון בריאות0
מגזין

עוגיות פפרנוס

עוגיות פפרנוס
עוגיות פפרנוס הוא חלב חינם ומספק כ 36 מנות. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 128 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן. 635 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. צאו לחנות והרימו הל טחון, מולסה, סוכר חום ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 3 שעות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך סופר ספוני ציון של 20%. נסו עוגיות פפרנוס, עוגיות תבלינים גרמניות, ו עוגיות ספייס גרמניות עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מערבבים יחד את המולסה, הדבש, הקיצור והמרגרינה בסיר על אש בינונית; מבשלים ומערבבים עד לקבלת קרם.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
מרגרינהמרגרינה
מולסהמולסה
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסירים מהאש ומניחים להתקרר לטמפרטורת החדר. מערבבים פנימה את הביצים.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
3
שלב בקערה גדולה את הקמח, הסוכר הלבן, הסוכר החום, הל, אגוז המוסקט, הציפורן, הג ' ינג ' ר, האניס, הקינמון, הסודה לשתייה, הפלפל והמלח.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
סוכר חוםסוכר חום
סוכר מגורעןסוכר מגורען
הלהל
קינמוןקינמון
ציפורןציפורן
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מוסקטמוסקט
פלפלפלפל
אניסאניס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מוסיפים את תערובת המולסה ומערבבים עד לאיחוד יסודי. מקררים לפחות 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
מולסהמולסה
5
מחממים תנור ל 325 מעלות צלזיוס (165 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מרדדים את הבצק לכדורים בגודל בלוט. מסדרים על ניירות אפייה, מרווחים לפחות 1 אינץ ' זה מזה.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
אופים בתנור שחומם מראש 10 עד 15 דקות. עוברים למתלה להתקרר. עוגיות מקוררות אבק עם סוכר של קונדיטורים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)תמצית אניסתמצית אניס2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה2ביציםביצים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(יכול להיות או להרחיק)הל קרקעהל קרקע2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון11 קילו קישואים,ציפורן טחוןציפורן טחון11 קילו קישואים,ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע11 קילו קישואים,אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון11 קילו קישואים,פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן