קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות12
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות קינמון

עוגיות קינמון
עוגיות קינמון לוקח בערך 20 דקות מתחילתו ועד סופו. לקינוח הזה יש 173 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 12. 17 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם חלב, חמאה, קינמון-סוכר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 21%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: עוגיות קינמון, עוגיות קינמון-צימוקים, ו עוגיות קינמון מזוגגות.

הוראות

1
בקערה שלבו חומרים יבשים; חותכים בחמאה עד לקבלת פירורים. מערבבים חלב רק עד לחות. זרוק 1/4 כוסות על תבנית עם נייר אפייה משומן.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
2
מברישים בחמאה מומסת ומפזרים קינמון-סוכר.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
חמאהחמאה
סוכרסוכר
3
אופים בחום של 450 מעלות צלזיוס למשך 10-12 דקות או עד להשחמה קלה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
מגישים חם.

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם בחירה מצוינת לעוגיות. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "