קושימומחה
מוכן ב40 דק.
מנות56
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות קראנץ' קוקוס

עוגיות קראנץ' קוקוס
עוגיות קראנץ' קוקוס דורשות בערך 40 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מכיל 56 מנות עם 140 קלוריות, 2 גרם חלבון ו-9 גרם שומן כל אחת. תמורת 22 סנט למנה, מתכון זה מכסה 3% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. לא הרבה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם יש לך תמצית וניל, סוכר חום, חמאה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 10%. ציון זה ניתן לשיפור. מתכונים דומים: עוגיות שוקולד צ'יפס קוקוס קראנץ', פרפה פטל וקוקוס עם קראנץ' קוקוס-אגוז, ותענוג של קראנץ' קוקוס.

הוראות

1
בקערה גדולה, קרמי חמאה וסוכרים עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה. טורפים פנימה ביצים ותמציות.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
(קיבלר)(קיבלר)
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מערבבים את הקמח, הסודה לשתייה והמלח; מוסיפים בהדרגה לתערובת המוקרמת ומערבבים היטב. מערבבים פנימה את הקוקוס, השוקולד צ'יפס והשקדים.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
( 23)( 23)
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
(צינור גדול)(צינור גדול)
3
זרוק כפיות מעוגלות במרחק של 2 אינץ' זה מזה על ניירות אפייה לא משומנים.
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
4
אופים ב-375 מעלות למשך 9-11 דקות או עד להשחמה קלה. מצננים דקה אחת לפני שמוציאים מהתבניות לרשתות.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, מדיירה ופרוסקו. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף עוגיות סוכר פשוטות או עוגיות שורט, שרי שמנת מתוקה משלים עוגיות מתובלות, והתווים האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. ה-Blann de Bleu Cuvee Mousseux עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu הוא יין שרדונה קליפורניה פרימיום עם רמז נוסף של אוכמניות והוא יין מבעבע עדין השמור לחגיגות בלתי נשכחות. הוא מציע טעמים מפתים ותסיסה ארומטית רעננה - בצבע פסטל חי עם אוכמניות. כל זה כלול בבקבוק סקסי מרשים עם כשרון בטוב טעם. הפרי של בלאן דה בלו גדל בכרמים השקטים של צפון קליפורניה, הידועים במשב הרוח הקריר והצלול שלהם - תנאים אידיאליים לענבים ולקרקעות האקסקלוסיביות המדגישים את האדמה. מאפיינים טעימים. היין המבעבע הזה משתלב היטב עם מתאבנים, סושי וארוחות קלות מאוד.