קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגיות שוקולד צ'יפס עבות טופי

עוגיות שוקולד צ'יפס עבות טופי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל עוגיות שוקולד צ'יפס עבות טופי. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 471 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 24 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-73 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו סודה לשתיה, סוכר מגורען, סוכר חום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו עוגיות שוקולד צ'יפס עבות וצ' יפס, הטוב ביותר-עוגיות שוקולד צ'יפס עבים & לעיסים, ו עוגיות שוקולד צ'יפס עבות וצ' יפס (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר קטן, מחממים את החמאה מעל בינונית עד שהיא נמסה ומתחילה להפוך לחומה.בעוד החמאה נמסה, לשים את כל שלושת הסוכרים בקערת ערבוב.
מרכיבים שתצטרך
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
ציוד שתשתמש בו
מיונז, לכריכהמיונז, לכריכה
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
יוצקים את החמאה החמה, המומסת, השחימה על הסוכרים ומערבבים עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
3
תן מגניב מעט, ולאחר מכן להוסיף את תמצית וניל. אם התערובת היא עדיין חמה מאוד, לתת לו להתקרר רק קצת, ולאחר מכן להוסיף את החלמון ביצה. הכה עם מיקסר חשמלי במשך כשתי דקות.
מרכיבים שתצטרך
6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס
זנים של פטריותזנים של פטריות
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
בערך 1.5 אונקיות (43 גרם) סוכרבערך 1.5 אונקיות (43 גרם) סוכר
4
מערבבים את הקמח, שמנת לא חלבית, סודה לשתייה ומלח בקערה קטנה.עם כפית, מערבבים את תערובת הקמח לתוך תערובת הסוכר. בשלב זה, הבצק עדיין צריך להיות חם מעט, אז תן לו להתקרר כך שזה לא כל כך חם כי זה ימיס את שבבי השוקולד.
מרכיבים שתצטרך
שמנת Nondairyשמנת Nondairy
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
5
מוסיפים את פצפוצי השוקולד והאגוזים ומערבבים היטב. צנן את הבצק בן לילה או עד שיהיה מוכן לאפות (שים לב: אתה יכול לצנן אותו לזמן קצר יותר, אבל המרקם של העוגיות משתפר אם אתה מקפיא את הבצק בן לילה. אני בדרך כלל אופה כמה עוגיות כמה שעות מאוחר יותר, ואז אופה את השאר למחרת.מחממים תנור ל 350 מעלות F. יש להכין גיליון אפייה מרופד בנייר קלף או רדיד nonstick.מחלקים עוגיות לתוך רבע כוס כדורי גודל של בצק. מסדרים 4 אינץ ' בנפרד על גיליונות עוגיות, לחץ מעט כך צמרות שטוחות, ואז אופים במשך 15 עד 18 דקות. מגניב על תבנית אפייה במשך כ 5 דקות ולאחר מכן להעביר מתלים תיל.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)
זיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדוליםזיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים
ציוד שתשתמש בו
1 1/4 כוסות Pillsbury® Creamy Supreme® וניל פרוסטינג1 1/4 כוסות Pillsbury® Creamy Supreme® וניל פרוסטינג
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקusgar חום בהירusgar חום בהיר3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת שוקולד צ'יפס מרירתוספת שוקולד צ'יפס מריר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)1גדול2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם1גדולזנים של פטריותזנים של פטריות255אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות קמח לכל המטרהכוסות קמח לכל המטרה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת שמנת שוקולד בלגי טופי ללא חלבאבקת שמנת שוקולד בלגי טופי ללא חלב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פקאן קלויים וקצוציםאגוזי פקאן קלויים וקצוצים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבר טופי קצוץ (אופציונלי)בר טופי קצוץ (אופציונלי)170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(1 1/2 מקלות) חמאה ללא מלח(1 1/2 מקלות) חמאה ללא מלח11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס