קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות16
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת אוכל מלאך תוצרת בית

עוגת אוכל מלאך תוצרת בית
עוגת אוכל מלאכים תוצרת בית דורשת בערך 1 שעה ו 20 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת מכילה 277 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן. מתכון זה משמש 16. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד טוב כמו קינוח. גשו לסופר וקנו סוכר, ממתק שוקולד חלב, חלבוני ביצה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה יהיה להיט שלך יום האם אירוע. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 14%, המנה הזו די גרועה. מתכונים דומים: עוגת מזון המלאכים הביתית הטובה ביותר, עוגת אוכל מלאך-תוצרת בית, ו עוגת אוכל מלאך תוצרת בית.

הוראות

1
תנו לחלבונים לעמוד בטמפרטורת החדר 30 דקות. מנפים קמח וסוכר קונדיטורים יחד פעמיים; מניחים בצד. בקערה גדולה מקציפים את החלבונים, קרם האבנית והמלח במהירות בינונית עד שנוצרות פסגות רכות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
קרם טרטרקרם טרטר
חלבוניםחלבונים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים וניל ומלח במהירות בינונית עד שנוצרות פסגות רכות. מוסיפים סוכר בהדרגה, כ -2 כפות בכל פעם, מקציפים גבוה עד שנוצרות פסגות מבריקות ונוקשות והסוכר נמס. מקפלים פנימה בהדרגה תערובת קמח, בערך 1/2 כוס בכל פעם.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
3
כף בעדינות לתוך 10 אינץ ' לא משומן. מחבת צינור.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
אופים בחום של 325 ניתנים להזזה למשך 50-60 דקות או עד להשחמה קלה והחלק העליון כולו נראה יבש. הפוך מיד את התבנית על רשת; מצננים לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
5
להקפאה, ממיסים את בר הממתקים בסיר כבד או במיקרוגל; מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה. מגניב במשך 5 דקות. בקערה גדולה ומצוננת מקציפים שמנת עד שהיא מתחילה להסמיך.
מרכיבים שתצטרך
ממתקממתק
ציפויציפוי
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
6
מוסיפים סוכר של קונדיטורים; מקציפים עד שנוצרות פסגות נוקשות. מערבבים וניל. מקפלים פנימה שוקולד מומס.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
שוקולדשוקולד
ונילוניל
7
הפעל סכין סביב הצדדים וצינור המחבת המרכזי. הפוך עוגה על צלחת הגשה; כפור עליון ודפנות.
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
מחבתמחבת
8
מקשטים בשבבי שוקולד אם רוצים. יש לאחסן במקרר.
מרכיבים שתצטרך
שבבי שוקולדשבבי שוקולד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם אפשרויות נהדרות לעוגת אוכל מלאכים. רוז נוצץ קליל ופריך משלים עוגת אוכל מלאכית רכה - אפילו יותר אם אתם מגישים אותה עם תותים. כמובן שגם יין לבן מבעבע מתוק יעבוד. הלנסון לה בלק לייבל ברוט (חצי בקבוק) עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
לנסון לה בלק לייבל ברוט (חצי בקבוק)
לנסון לה בלק לייבל ברוט (חצי בקבוק)
הצבע המבריק של בלק לייבל מזכיר את גווני הקש האופייניים של פינו נואר, עם נצנוצים של ענבר. הוא תוסס בחליל, עם זרם דק של בועות מתמשכות. ניחוחותיו הטריים משלבים את הרושם של חיוניות וריחות באביב, יחד עם רמזים של טוסט ודבש. על החיך, זרי פירות בשלים והדרים יוצרים תחושה של שפע ועם זאת קלילות.