קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות8
ציון בריאות6
מגזין

עוגת אחד באפריל

עוגת אחד באפריל
עוגת אחד באפריל דורשת בערך 55 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מכיל 8 מנות עם 541 קלוריות, 20 גרם חלבון ו-36 גרם שומן כל אחת. המתכון הזה מכסה 17% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו רוטב פיצה, מלח שום, פפרוני ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי לא כל כך מדהים של 39%. נסו את עוגת צ'יזבורגר באפריל, עוגת קציצות בשר באפריל, ועוגת ספגטי וכדורי בשר באפריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים בקערה את רוטב הפיצה, הנקניק והפפרוני; לְהַפְרִישׁ. בקערה נוספת מערבבים את תערובת הביסקוויטים, החלב, הביצים, החמאה ומלח השום.
מרכיבים שתצטרך
1/2 פאונד Johnsonville® נקניק איטלקי טחון עדין, מבושל ומפורר1/2 פאונד Johnsonville® נקניק איטלקי טחון עדין, מבושל ומפורר
5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה
רוטב פיצהרוטב פיצה
1/2 פאונד גבינת ג'ק פלפל, מגוררת1/2 פאונד גבינת ג'ק פלפל, מגוררת
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מורחים מחצית מהבלילה בתחתית ומעלה דפנות 10 אינץ' משומן. מחבת צינור מחורצים. כף תערובת בשר על הבלילה; מכסים בשארית הבלילה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
אופים ב-375 מעלות למשך 35-40 דקות או עד להשחמה וקיסם יוצא נקי. הופכים על תבנית אפייה. מסדרים גבינה מעל העוגה. מחזירים לתנור ל-5 דקות או עד שהגבינה נמסה. בעזרת שתי מריות מתכת גדולות, מעבירים את העוגה לצלחת הגשה; להגיש מיד.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

עוגה עובדת ממש טוב עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. לואי רודרר קריסטל ברוט עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-299 דולר לבקבוק.
לואי רודרר קריסטל ברוט
לואי רודרר קריסטל ברוט
קריסטל, התכשיט והטטה דה קוווה של שמפניה לואי רודרר, נוצר בשנת 1876 עבור הצאר אלכסנדר השני מרוסיה. הוא נשאר נאמן למקורו, בהשראת אלגנטיות וטוהר. קריסטל מיוצר עם סטנדרטים משודרגים של ייצור יין הדורשים מבחר קפדני של קרום, בציר, ענבים ויין. קריסטל מיוצר רק באמצעות הבצירים המשובחים ביותר מקרוס מובטח שמקורו מכרם לואי רודרר. כל המאפיינים יוצאי הדופן של בציר 2002 ממש נתפסו ב-Cristal 2002 הזה, שהוא נדיב ושופע, חושף איזון מושלם בין ריכוז ועדינות, רעננות ודביקות, עוצמה ועידון. בשלוש מילים: גאה, עשיר ומפנק. קריסטל 2002 הוא צהוב מבריק עם דגשים ענבריים בהירים ויש לו מוס יפהפה עם קורדון עדין של בועות מתמשכות וקבועות. האף עז ועדין, חושף תערובת נקייה ומעורבת היטב של טעמים של דבש, קקאו, אגוזי לוז קלויים קלות, פרי הדר מסוכר. פיצוץ מלוח של פירות בשלים בהתקפה, היין חושף פרי אדום, שוקולד לבן, קרמל ומאפה דני, אופייני לקריסטל. המרקם המשיי והמרוכז שלו מסתמך על המבנה האינטנסיבי, העוצמתי והוויני שלו, אך שומר על עידון. החך מצטבר כדי להשיג תחושה טעימה של הרמוניה מעורבת היטב של טעמים. סיומת רעננה עם שמץ של מרירות הופכת אותו כמעט לפריך.