קושימומחה
מוכן ב9 שעות, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת גבינה שוקולד שלישית

עוגת גבינה שוקולד שלישית
עוגת גבינה שוקולד השלישי לוקח מסביב 9 שעות ו -20 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכין 8 מנות עם 685 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 53 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם חמאה, גבינת שמנת, קצפת כבדה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה עובד טוב כמו קינוח זול. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 20%. ציון זה לא כל כך מרהיב. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם עוגת גבינה ביצה שלישית, עוגת גבינה ביצה שלישית, ו פאי פקאן שוקולד שלישי.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס). טוחנים פצפוצי גרהם במעבד מזון.
מרכיבים שתצטרך
קרקריםקרקרים
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
תנורתנור
2
בקערה קטנה, או במעבד המזון, מערבבים יחד את פירורי קרקר הגרהם, הסוכר הלבן והחמאה המומסת. לחץ לתוך תחתון, ו 1 אינץ את הצדדים של 9 אינץ קפיצי פאן.
מרכיבים שתצטרך
פירורי קרקריםפירורי קרקרים
סוכר מגורעןסוכר מגורען
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
מחבת Springformמחבת Springform
קערהקערה
3
אופים במשך 15 דקות בתנור שחומם מראש, מניחים בצד להתקרר. מנמיכים את התנור ל -350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). קוצצים את השוקולד החצי מתוק לחתיכות וממיסים מעל דוד כפול יחד עם השמנת. מערבבים מדי פעם עד להמסה, ואז מניחים בצד להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
Semisweet שוקולדSemisweet שוקולד
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
דוד כפולדוד כפול
תנורתנור
4
בקערה בינונית מקציפים את גבינת השמנת והסוכר עד שהם רכים. מערבבים פנימה את הביצים, אחת אחת, מערבבים היטב בין תוספות. מערבבים פנימה את תערובת השוקולד עד להטמעה מלאה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
שוקולדשוקולד
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
יוצקים לתוך הקרום מוכן.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
6
אופים 55 עד 60 דקות בתנור שחומם מראש.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
נותנים לעוגה להתקרר לטמפרטורת החדר, ואז מקררים לפחות 8 שעות לפני ההגשה.

יין מומלץ: יציאת Ruby

רובי פורט הם הבחירות המובילות שלי לעוגת גבינה שוקולד. לרובי פורט יש מספיק מתיקות ותעוזה כדי להחזיק את עוגת הגבינה השוקולד. יין אחד שתוכלו לנסות הוא נ. ב. האנט קאנטרי כרמים רובי פורט אסטייט בבקבוקים. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
נ. ב. האנט קאנטרי ויניארדס רובי פורט אסטייט בבקבוקים
נ. ב. האנט קאנטרי ויניארדס רובי פורט אסטייט בבקבוקים
מועדף אישי של מנהל ייצור היין שלנו ג ' ונתן האנט. הרם את הרגליים אחרי העבודה או אחרי ארוחת הערב, ללגום את נמל האודם שלנו ולהירגע. יין זה כולל תווי פירות יער עשירים וגימור ארוך וחלק. נמל האודם החלק והלבבי שלנו מתחיל בתערובת של יינות קורוט נואר וצ ' מבורסין. לאחר מכן אנו מחזקים את התערובת עם ברנדי ענבים 100% (משקאות חריפים מזוקקים) וממתיקים אותה כדי להביא את כל הטעמים לאיזון מושלם. מגישים בטמפרטורת החדר הקרירה.