קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות3
מגזין

עוגת גזר עשירה

עוגת גזר עשירה
זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור פסחא. אם יש לך קמח, תמצית vanillan, צימוקים, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. וזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו מרק בשר עשיר עם גזר, עוגת השוקולד הכפולה של מימי (מתערובת עוגה), ו עוגת שוקולד עשירה מאוד (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 5 מרכיבים בקערה גדולה; מערבבים היטב.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים 1 1/2 כוסות סוכר, שמנת חמוצה, שמן צמחי, ביצים, ו 1 1/2 כפיות וניל; מוסיפים לתערובת קמח, ומערבבים עם מקציף תיל עד מעורבב. מערבבים 2 1/2 כוסות גזר, אגוזי מלך, וצימוקים.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
צימוקיםצימוקים
ונילוניל
אגוזי מלךאגוזי מלך
גזרגזר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
יוצקים הבלילה לתוך 2 משומן ו floured 9 אינץ ' מרובע cakepans.
4
אופים ב 350 במשך 25 דקות או עד מפרט עץ מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב מחבתות על מדפי תיל 10 דקות; להסיר מחבתות; בואו מגניב לחלוטין על מדפי תיל.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מקציפים גבינת שמנת וחמאה במהירות בינונית של מערבל חשמלי עד חלקה. בהדרגה להוסיף אבקת סוכר, להכות עד מעורבב היטב. מערבבים הנותרים 1 כפית וניל.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
גבינת שמנתגבינת שמנת
ונילוניל
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
6
מורחים ציפוי בין השכבות ועל גבי וצדדים של עוגה.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
7
מערבבים קוקוס וגזר 1/3 כוס; מפזרים על גבי עוגה.
מרכיבים שתצטרך
קוקוסקוקוס
גזרגזר

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגורר דקגזר מגורר דק5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגוררגזר מגורר796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מעופףקוקוס מעופף227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרטון שמנת חמוצהקרטון שמנת חמוצה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת שמנת, מרוכךחבילת גבינת שמנת, מרוכך4ביצים, מוכות קלותביצים, מוכות קלות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת אבקת סוכר, מנופהחבילת אבקת סוכר, מנופה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק3(יכול להיות או להרחיק)תמצית וניל, מחולקתמצית וניל, מחולק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים