קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות0
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

עוגת גלידת חגב קלה

עוגת גלידת חגב קלה
עוגת גלידת חגב קלה עשויה להיות רק הקינוח שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 3 גרם חלבון, 9 גרם שומן, ובסך הכל של 191 קלוריות. זה מושלם עבור קיץ. גשו לסופר וקנו סוכריות מנטה מכוסות שוקולד, קרום פירורי שוקולד, עוגיות אוראו, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה הוא הביא לך על ידי טעם של בית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 15 דקות. עם כפית ציון 30%, המנה הזו לא כל כך גדולה. נסו עוגת גלידה מטוגנת פאי תפוחים, פאי גלידת חמאת בוטנים ללא חלב עם קרום עוגיות שוקולד, ו פאי חגב קל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מורחים גלידה לקרום.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
קרוםקרום
2
מפזרים עוגיות וסוכריות; מזלפים ציפוי גלידה. להקפיא עד המשרד.
מרכיבים שתצטרך
ממתקיםממתקים
עוגיותעוגיות
3
מוציאים מהמקפיא 15 דקות לפני ההגשה.

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

שרי שמנת, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם הבחירות המובילות שלי לגלידה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את שרי קרם סולרה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -17 דולר לבקבוק.
סולרה קרם שרי
סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף מלא בינוני עם גימור ארוך וטעים.