קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות9
ציון בריאות3
מגזין

עוגת דלעת משמש

עוגת דלעת משמש
מתכון עוגת דלעת משמש יכול להתבצע תוך כ-30 דקות. מתכון זה מכין 9 מנות עם 548 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 24 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. אם יש לכם מים, ביצים, לחם דלעת/תערובת מאפינס, וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 30%, וזה די רע. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: עוגת דלעת במילוי משמש עם ציפוי חמאה שחום, עוגיות שיבולת שועל משמש דלעת, ו טארטלטים של מרנג משמש דלעת.

הוראות

1
מניחים בצד 1/2 כוס משמשים מיובשים לקישוט. בקערה קטנה משרים את המשמשים הנותרים במים חמים למשך 5 דקות; מסננים היטב. פירה במעבד מזון או בבלנדר.
מרכיבים שתצטרך
משמשים מיובשיםמשמשים מיובשים
משמשמשמש
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
קערהקערה
2
בקערה גדולה שלבו את תערובת הלחם המהירה, המים, הביצים, השמן והמשמשים המחיתים. מערבבים משמשים משומרים.
מרכיבים שתצטרך
תערובת לחם מהירתערובת לחם מהיר
משמשמשמש
מיםמים
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
יוצקים לתוך 11-ב משומן. 7 אינץ'. תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בחום 375 למשך 22-27 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים על רשת. עוגת פרוסט עם ציפוי גבינת שמנת; מפזרים אגוזי פקאן ומשמשים שמורים. מקררים שאריות.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי גבינת שמנתציפוי גבינת שמנת
משמשמשמש
פקאניםפקאנים
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת לעוגה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את נ. ב. סולרה קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.