קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות15
ציון בריאות3
מגזין

עוגת דלעת עם ציפוי חמאה-רום

עוגת דלעת עם ציפוי חמאה-רום
עוגת דלעת סקווש עם ציפוי חמאה-רום הוא צמחוני ומספק כ 15 מנות. מנה זו מכילה סביב 5 גר' של חלבון, 14 גרם של שומן, וסך הכל 427 קלוריות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-22 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו תבלין פשטידת דלעת, מלח, ביצים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו-15 דקות. נסו עוגת דלעת עם ציפוי חמאה-רום, דלעת קישואים Muf-עוגה עם ציפוי טחינה אפרסמון, ו עוגת דלעת עם ציפוי גבינת שמנת מייפל (מתכונים דומים).

הוראות

1
תנור חום עד 350°f. ריסוס התחתון הצדדים של מחבת 13x9 אינץ ' עם תרסיס אפייה עם קמח.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס אפייהתרסיס אפייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
2
בקערה גדולה, לנצח סוכר חום, שמן, וניל וביצים עם מיקסר חשמלי על מהירות בינונית עד שמנת. במהירות נמוכה, לנצח בקמח, סודה לשתיה, תבלין פשטידת דלעת ומלח עד מעורב.
מרכיבים שתצטרך
עוגת דלעת תבליןעוגת דלעת תבלין
סודה לשתייהסודה לשתייה
סוכר חוםסוכר חום
ונילוניל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
3
להוסיף חלב חמאה; לנצח על מהירות נמוכה עד מעורב. הכה במהירות בינונית 1 דקה יותר. מערבבים בסקווש, חמוציות ואגוזי לוז.
מרכיבים שתצטרך
חמוציותחמוציות
חלב-חמאהחלב-חמאה
אגוזי לוזאגוזי לוז
סקוושסקווש
4
יוצקים למחבת.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
אופים 45 עד 55 דקות או עד שקיסם שיניים מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב לגמרי, בערך 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
6
בקערה בינונית, לנצח חמאה וגבינת שמנת על מהירות בינונית עד שמנת.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מוסיפים רום ואבקת סוכר; לנצח על מהירות נמוכה עד מעורב. לנצח על מהירות בינונית עד חלקה וקרם. עוגת פרוסט.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
רוםרום
8
מפזרים 1/4 אגוזי לוז כוס. חנות מכוסה במקרר.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי לוזאגוזי לוז

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה או מרגרינה, מרוכךחמאה או מרגרינה, מרוכך1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות גרוסים דלורית קלופה (אודותכוסות גרוסים דלורית קלופה (אודות113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(חצי חבילת 8-עוז) גבינת שמנת, מרוכך(חצי חבילת 8-עוז) גבינת שמנת, מרוכך3קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמדליית זהב קמח לכל מטרהמדליית זהב קמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי לוז קצוצים (filberts), אם תרצהאגוזי לוז קצוצים (filberts), אם תרצה9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים2(יכול להיות או להרחיק)גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'2(חוֹרֶף)רום או 2 כפיות רום לחלץ בתוספת 4 כפיות חלברום או 2 כפיות רום לחלץ בתוספת 4 כפיות חלב1(יכול להיות או להרחיק)2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2(יכול להיות או להרחיק)בֹּטֶןבֹּטֶן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות