קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות2
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת האהבה השטנית

עוגת האהבה השטנית
זה עובד טוב כמו קינוח זול מאוד. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 21%, וזה די רע. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון עוגת מלאך שטנית עם פירות יער ספוגים ביין, ביצים שטניות, ו ביצה שטנית.

הוראות

1
משמנים 9 אינץ'. תבנית אפייה בצורת לב. מרפדים בנייר שעווה; משמנים ומקמחים את הנייר. הניחו בצד. מכינים בלילת עוגה לפי הוראות החבילה; מערבבים פנימה נתחי שוקולד.
מרכיבים שתצטרך
נתחי שוקולדנתחי שוקולד
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
2
יוצקים לתבנית מוכנה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
אופים בחום של 350 אפים למשך 25-30 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 5 דקות לפני שהופכים לפלטת הגשה.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
4
מורחים עוגה חמה עם ציפוי פאדג ' חם. מסדרים פטל מעל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פאדג ' חםרוטב פאדג ' חם
פטלפטל
מורחיםמורחים

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת לעוגה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "