קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות9
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת הבטטה של אמא

עוגת הבטטה של אמא
המתכון פאי בטטה של אמא יכול לספק את התשוקה הדרומית שלך בערך 20 דקות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 510 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 17 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 2 מנות. גשו לסופר וקנו בטטות, קינמון טחון, מיץ תפוזים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: פעמיים אפוי בטטה בטטה קליפות עם פקאן Streusel (akan Individual Sweet Potato תבשיל), האורז הספרדי של אמא, ו מאפינס הקישואים הטובים ביותר של אמא.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Schloss Vollrads ריזלינג Spatlese. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 29 דולר.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.