קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות4
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת וניל עם פטל

עוגת וניל עם פטל
עוגת וניל עם פטל עשויה להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר הקינוחים שלך. מתאים ל-4 מנות. , מתכון זה מכסה 13% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 554 קלוריות , 7 גרם חלבון ו -7 גרם שומן . אם יש לכם פטל, עוגת שכבות וניל, יוגורט פטל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 36% . הציון הזה לא כל כך מצוין. עוגת שוקולד עם פיסטוקים, פטל וטעם וניל , עוגת וניל-חמאה עם פטל וקרם תפוז-גבינה , ועוגת וניל-חמאה עם פטל וציפוי קרם תפוז-גבינה דומות מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
חותכים את העוגה לשניים. מחזירים חצי למקפיא.
2
הניחו לשארית העוגה לעמוד בטמפרטורת החדר להפשרה.
3
חותכים את העוגה לשמונה פרוסות.
4
מניחים ארבע פרוסות על צלחות קינוח; מפזרים פטל. למעלה עם פרוסות עוגה שנותרו; כדור עם יוגורט.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואהחבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואה
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, יין פורט, Moscato Dasti

שמנת שרי, פורט ויין פורט הם אפשרויות נהדרות לעוגת וניל. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Solera Cream Sherry. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-17 דולר.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.