קושיבינוני
מוכן ב51 דק.
מנות3
ציון בריאות2
מגזין

עוגת סופלה שוקולד

עוגת סופלה שוקולד
עוגת סופלה שוקולד עשויה להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת מתכון הקינוח שלך. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 8 גר' של חלבון, 22 גרם של שומן, וסך הכל 555 קלוריות. מתאים ל-3 מנות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם חמאה, אבקת קקאו, שמנת וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מובא לך על ידי recipes.prevention.com. זה מושלם עבור יום ולנטין. זמן הכנת המתכון כ 51 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 19% וזה די גרוע. נסו עוגת סופלה שוקולד, עוגת סופלה שוקולד מריר, ו עוגת סופלה שוקולד שמימית (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. הסופר של שאטו בלוויו בורדו עם ציון של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Chateau Bellevue Peycharneau בורדו Superieur
Chateau Bellevue Peycharneau בורדו Superieur
אבן אודם יפה, נוצצת ואלגנטית ??צבע. אף עשיר ורב עוצמה של פירות אדומים, עם הערות וניל קלוי. עדין על החיך, וודי, עם ניחוחות של ליקריץ ופירות אדומים, מתובל דק, עם גימור ארוך וטאני.