קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות43
מגזין

עוגת ספוג שוקולד

עוגת ספוג שוקולד
עוגת ספוג שוקולד היא קינוח המגיש 1. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה חלב חינם lacto ovo צמחוני מתכון יש 2194 קלוריות, 57 גר' של חלבון, ו 7g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הובא לך על ידי Foodista. אם יש לך סוכר superfine, שמנת של טרטר, וניל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ בערך 45 דקות. מתכונים דומים: עוגת ספוג שוקולד, עוגת ספוג שוקולד, ו עוגת ספוג שוקולד פסח.

הוראות

1
לנפות סוכר, קמח וקקאו יחד; להפריש. לנצח חלבונים ביצה (בטמפרטורת החדר) במהירות גבוהה של מערבל חשמלי עד קצף.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
אבקת קקאואבקת קקאו
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
2
מוסיפים קרם של טרטר וניל. הכה 5 דקות או עד פסגות נוקשות טופס.
מרכיבים שתצטרך
קרם טרטרקרם טרטר
ונילוניל
3
מפזרים 1/4 של תערובת קמח על חלבונים ביצה; לקפל בעדינות עם מרית גומי. חזור על ההליך עם הנותרים תערובת קמח, הוספת 1/4 בכל פעם.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
4
כף לתוך 10" ungreased מחבת צינור עם תחתית נשלפת.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
אופים ב 375 מעלות במשך 40 דקות או עד מעיינות עוגה בחזרה כאשר נגע קלות עם אצבעות. הפוך מחבת על משפך או בקבוק במשך 2 שעות או עד העוגה מקורר לחלוטין. לשחרר את העוגה מן הצדדים של מחבת, באמצעות מרית מתכת קטנה; להסיר בעדינות מן המחבת.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מריתמרית
משפךמשפך
מחבתמחבת

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם בחירה מצוינת לעוגת ספוג. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "