קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 6 דק.
מנות160
ציון בריאות0
מגזין

עוגת פירות מיובשת

עוגת פירות מיובשת
עוגת פירות מיובשת היא אולי הקינוח שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 160 מנות. עם 54 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 1g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג המולד. הכנת המנה לוקחת כ 3 שעות ו-6 דקות. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. לכי לחנות וקחי חמוציות, תמרים, דובדבנים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. בסך הכל, מתכון זה מרוויח רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן) ציון כף של 7%. מתכונים דומים: עוגת פירות מיובשת, עוגת פירות מיובשת לחג המולד, ו עוגת פירות דובדבן-שקדים יבשים.

הוראות

1
בסיר גדול, לשלב הראשון 9 מרכיבים. מביאים לרתיחה מעל חום גבוה בינוני, ואז להפחית נמוך & לבשל 10 דקות, ערבוב מדי פעם.
2
הסר מחום & קריר לטמפרטורת החדר.מחממים תנור ל 275 מעלות F, ולאחר מכן גריז וקמח 12 כוס Bundt pan.In קערה גדולה, לשלב את הבא 6 מרכיבים אשר יבשים, ולאחר מכן מערבבים את הביצים מכות קלות, תמצית שקדים, ואת תערובת פירות מקורר, & לשלב היטב.הבלילה כפית לתוך מחבת Bundt מוכן & לאפות לפחות 2 שעות & 20 דקות. קיסם במרכז צריך לצאת נקי.מגניב במחבת על מתלה תיל במשך 20 דקות, ואז unmold על צלחת הגשה & מגניב לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקברנדי (או להשתמש בכמות שווה של מיץ תפוחים או סיידר)ברנדי (או להשתמש בכמות שווה של מיץ תפוחים או סיידר)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתאריכים, מגולעניםתאריכים, מגולענים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשמשים מיובשים, לרבעיםמשמשים מיובשים, לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדובדבנים יבשיםדובדבנים יבשים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות מיובשותחמוציות מיובשות2largesביצים, טמפרטורת החדר, מכות קלותביצים, טמפרטורת החדר, מכות קלות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהוביםצימוקים זהובים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים חתוכיםשקדים חתוכים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה ללא מלחחמאה ללא מלח4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב