קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות53
מגזין

עוגת פירות קלה ואלגנטית

עוגת פירות קלה ואלגנטית
עוגת פירות קלה אלגנטית היא צמחוני ומספק כ 3 מנות. מנה זו מכילה כ 73 גרם חלבון 125 גרם של שומן, וסך הכל 5019 קלוריות. המתכון הזה מכסה %64 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו קינוח יקר. אם יש לכם קמח, אתרוג מסוכר, אננס מסוכר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. חג המולד יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. . זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. וזה טוב. מתכונים דומים: מגש גבינה ופירות אלגנטי, עוגת שוקולד אלגנטית, ו עוגת גזר קלה עם ציפוי חמאה קלה (מתכון חמאה קלה).

הוראות

1
מחממים תנור ל 300 מעלות F (150 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים מחבת מים בתנור. גריז ביסודיות קו עם נייר חום כבד קבוצה אחת של מחבתות שכבה (אחד 9 אינץ', אחד 7 אינץ', ואחד 5 אינץ').
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
3
בקערה גדולה משלבים שקדים ופירות טחונים. לדלות עם קמח כוס אחת.
מרכיבים שתצטרך
ארוחת שקדיםארוחת שקדים
פירותפירות
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
בקערה גדולה, שמנת יחד 1 קמח כוס וקיצור. בהדרגה להתמזג סוכר לבן. הכה בחלמון ביצה וטעם שקדים; הכה עד מאוד קל ורך.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
קיצורקיצור
חלמון ביצהחלמון ביצה
שקדיםשקדים
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מערבבים יחד ברנדי וחלב; מוסיפים לסירוגין עם 4 1/2 כוסות קמח לתערובת מוקרם. הפוך 3 יבש 2 תוספות נוזליות, שילוב קל אחרי כל אחד.
מרכיבים שתצטרך
ברנדיברנדי
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
6
בקערה אחרת, להכות חלבונים ביצה עם קרם של טרטר כדי ליצור פסגות נוקשות אך לח. מקפלים לתוך הבלילה. מקפלים בתערובת פירות משוריינת.
מרכיבים שתצטרך
קרם טרטרקרם טרטר
חלבוניםחלבונים
פירותפירות
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
אופים עבור 2 1/2 עד 3 1/2 שעות, בהתאם לגודל של מחבת.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
8
אופים כל עוגה עד שהיא מבוצעת עם קיסם.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
9
להסיר מחבתות, ולהרים את הנייר. מגניב.

מרכיבים

4(יכול להיות או להרחיק)1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קורטים ציפורן טחון2 קורטים ציפורן טחון3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדובדבנים מסוכרים ירוקיםדובדבנים מסוכרים ירוקים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדובדבנים מסוכרים אדומיםדובדבנים מסוכרים אדומים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה חתוכה לקוביות אתרוגחבילה חתוכה לקוביות אתרוג2(יכול להיות או להרחיק)קרם טרטרקרם טרטר8תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה8חלמוניםחלמונים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1בצל צהוב בינוני, קצוץקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1בצל צהוב בינוני, קצוץצימוקים זהוביםצימוקים זהובים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים טחוניםשקדים טחונים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אננס מסוכר, חתוך לקוביותאננס מסוכר, חתוך לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)6316 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן