קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות15
ציון בריאות1
מגזין

עוגת פריחת אפרסק

עוגת פריחת אפרסק
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל עוגת פריחת אפרסק. מנה זו מכילה כ 5 גר' של חלבון, 16 גרם של שומן, וסך הכל 332 קלוריות. והוא יספק כ 15 מנות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. אם יש לכם תמצית שקדים, תמצית vanillan ברורה, סוכר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. וזה לא כל כך מצוין. מתכונים דומים: פריחת האפרסק פלומה, מיני פריחת תפוז עוגת אפרסק דבש, ו עוגת פריחת דובדבן.

הוראות

1
לנצח קיצור וחמאה במהירות בינונית עם מיקסר חשמלי עד שמנת; בהדרגה להוסיף סוכר, פועם עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
2
הוסף חלמונים, 1 בכל פעם, מכות רק עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
3
מערבבים קמח, אבקת אפייה ומלח; מוסיפים לתערובת חמאה לסירוגין עם חלב, מתחילים ומסתיימים בתערובת קמח. לנצח במהירות נמוכה עד מעורבב לאחר כל תוספת. מערבבים בתמציות וניל ושקדים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
ונילוניל
שקדיםשקדים
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
מלחמלח
4
לנצח חלבונים ביצה במהירות גבוהה עם מיקסר חשמלי עד פסגות נוקשות טופס. מקפלים לתוך הבלילה עוגה. הבלילה כפית לתוך 1 משומן ו floured 13 אינץ ' סגלגל cakepan.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
5
אופים ב 350 במשך 35 עד 40 דקות או עד מפרט עץ מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב במחבת על מתלה חוט 10 דקות; להסיר מחבת, מגניב לחלוטין על מתלה.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
6
הערה: חזור על הנוהל לאפיית השכבה השנייה של 13 אינץ'. הכן עוגת הבלילה 4 1/2 יותר פעמים. כפית 10 1/2 הבלילה כוסות לתוך משומן ו floured 16 אינץ ' cakepan סגלגל.
7
אופים ב 350 במשך 40 עד 45 דקות. כפית 5 1/4 הבלילה כוסות לתוך 1 משומן ו floured 10 אינץ ' סגלגל cakepan.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
אופים ב 350 במשך 35 עד 40 דקות. חזור על הנוהל עם הבלילה שנותרה לאפייה את השכבה השנייה של 16 אינץ 'ואת השכבה השנייה של 10 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור