קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות12
ציון בריאות4
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת קוקוס אגוז שחור

עוגת קוקוס אגוז שחור
המתכון עוגת קוקוס אגוז שחור יכול להתבצע בערך 1 שעה ו 25 דקות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לקינוח הזה יש 373 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 19 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 12. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האם. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם מים, סוכר, שמן קנולן וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. עם כפית ציון של 29%, המנה הזו די גרועה. נסו עוגת אגוז שחור, עוגת אגוז שחור, ו עוגת אגוז שחור עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה מקציפים את הסוכר, החמאה, השמן, הביצים ומחלצים עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
חלץחלץ
סוכרסוכר
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח; מקציפים בהדרגה לתערובת סוכר עד לקבלת תערובת אחידה. מערבבים קוקוס ואגוזי מלך.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קוקוסקוקוס
אגוזי מלךאגוזי מלך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
3
מעבירים ל-10 אינץ ' משומן ומקומח. מחבת צינור מחורץ.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
אופים בחום של 325 למשך 60-70 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מגניב במשך 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
5
בינתיים, בסיר קטן, להביא סוכר ומים לרתיחה על חום בינוני. מבשלים ומערבבים 5 דקות או עד להפחתת מעט.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מסירים מהאש; מערבבים פנימה חמאה ומוציאים.
מרכיבים שתצטרך
חלץחלץ
חמאהחמאה
7
מוציאים את העוגה מהתבנית לרשת. לתקוע חורים בעוגה חמה עם שיפוד; לאט לשפוך סירופ על העוגה. מצננים לחלוטין לפני החיתוך.
מרכיבים שתצטרך
סירופסירופ
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
שיפודיםשיפודים
מחבתמחבת

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך שחורים קצוציםאגוזי מלך שחורים קצוצים2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מעופףקוקוס מעופף11 קילו קישואים,תמצית קוקוסתמצית קוקוס4ביציםביצים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

עוגת קוקוס עובדת ממש טוב עם שרי שמנת, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "