קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

עוגת קפה סקווש

עוגת קפה סקווש
אם יש לך בסביבה 1 שעה ו 10 דקות לבלות במטבח, עוגת קפה סקווש נורית עשויה להיות עצומה לקטו אובו צמחוני מתכון לנסות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 4 גרם חלבון, 14 גרם שומן, ובסך הכל 349 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. אם יש לכם סוכר, סודה לשתייה, סוכר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 20%. ציון זה לא כל כך מעולה. מתכונים דומים: ניוקי סקווש, דלעת חמאה עם תפוחים, ו תבשיל דלעת חמאה.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את ששת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
חותכים פנימה חמאה עד לקבלת פירורים; מניחים בצד. בקערה גדולה, קרם קיצור וסוכר עד אור רכה. מקציפים ביצים, אחת אחת, ומקציפים היטב אחרי כל הוספה. מקציפים סקווש וניל.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
ונילוניל
חמאהחמאה
סקוושסקווש
קרםקרם
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
שלב מרכיבים יבשים; מוסיפים בהדרגה לתערובת מוקרמת ומערבבים היטב. כף חצי לתוך 9 אינץ ' משומן. מחבת קפיצית.
ציוד שתשתמש בו
מחבת Springformמחבת Springform
4
מורחים רסק תפוחים על הבלילה.
מרכיבים שתצטרך
רסק תפוחיםרסק תפוחים
מורחיםמורחים
5
מפזרים מחצית מתערובת הפירורים. כפית הנותרים הבלילה באופן שווה מעל תערובת פירור. למעלה עם תערובת פירור הנותרים.
6
אופים בחום של 350 למשך 50-55 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מגניב במשך 10 דקות לפני הסרת הצדדים של המחבת.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
מחבתמחבת
7
שלב את הסוכר, התמצית ומספיק המים של הקונדיטורים כדי להשיג עקביות רצויה; טפטוף מעל עוגת קפה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
חלץחלץ
קפהקפה
מיםמים

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז3(חוֹרֶף)חמאה קרהחמאה קרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקיצור בטעם חמאהקיצור בטעם חמאה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדלעת מבושלת מחית סקוושדלעת מבושלת מחית סקווש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים2largesביציםביצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1צביטהצבוט ציפורן קרקעצבוט ציפורן קרקע0(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזים קצוציםאגוזים קצוצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מהירה לבישולשיבולת שועל מהירה לבישול1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרסק תפוחים לא ממותקרסק תפוחים לא ממותק0(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2(יכול להיות או להרחיק)מים חמיםמים חמים

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

ניתן לשלב עוגת קפה עם שרי שמנת, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את נ. ב. סולרה קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.