קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת קפה פטל-שקדים

עוגת קפה פטל-שקדים
עוגת קפה פטל-שקדים עשויה להיות רק ארוחת הבוקר שאתה מחפש. מתאים ל-8 מנות. מנה אחת מכילה 366 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 17 גרם שומן. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זה מובא לך על ידי BettyCrocker.com. מן ההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה ו 5 דקות. לכי לחנות וקחי פטל, סוכר מגורען, חמאה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו עוגת קפה שקדים פטל, עוגת קפה פטל-שקדים, ו עוגת קפה גבינת שמנת שקדים פטל (מתכונים דומים).

הוראות

1
תנור חום עד 177°. ריסוס 9 אינץ עגול או מחבת מרובעת עם תרסיס אפייה עם קמח.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס אפייהתרסיס אפייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
2
בקערה בינונית, היכו 3/4 כוס חלב, 1/2 כוס חמאה מומסת, הוניל, 1/2 כפית שקדים ואת הביצה עם חוט להקציף או כף עד מעורבב היטב. מערבבים קמחים, סוכר מגורען, אבקת אפייה ומלח. בעדינות לקפל פטל.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
תמצית שקדיםתמצית שקדים
אבקת אפייהאבקת אפייה
פטלפטל
ונילוניל
חמאהחמאה
חלבחלב
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מורחים במחבת.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מפזרים שקדים באופן שווה על הבלילה.
מרכיבים שתצטרך
שקדיםשקדים
5
אופים 30 עד 35 דקות או עד למעלה הוא חום זהוב בהיר וקיסם שיניים מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
6
בקערה קטנה, לערבב זיגוג מרכיבים עד חלקה ורזה מספיק כדי לטפטף.
מרכיבים שתצטרך
זיגוגזיגוג
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
טפטוף זיגוג על עוגת קפה חמה.
מרכיבים שתצטרך
קפהקפה
זיגוגזיגוג

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1(יכול להיות או להרחיק)1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים פרוסיםשקדים פרוסים2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשוקולד צ'יפס חלב (חבילה מלאה)שוקולד צ'יפס חלב (חבילה מלאה)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה או מרגרינה, מרוכךחמאה או מרגרינה, מרוכך1(קיבלר)(קיבלר)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח מחיטה מלאה זהבקמח מחיטה מלאה זהב2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל המטרה זהבקמח לכל המטרה זהב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו3(יכול להיות או להרחיק)2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטל טריפטל טרי1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)11 קילו קישואים,ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי