קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

עוגת קפה תפוח קרמל

עוגת קפה תפוח קרמל
צריך ארוחת בוקר צמחונית לקטו אובו? עוגת קפה תפוח קרמל יכולה להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. מתכון זה מכין 16 מנות עם 396 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם תפוחים, שמן צמחי, אגוזי פקאן וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט שלך ליל כל הקדושים אירוע. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 40 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 18%, וזה די רע. מתכונים דומים: עוגת קפה תפוח קרמל, עוגת קפה תפוח קרמל, ו עוגת קפה תפוח קרמל.

הוראות

1
בקערה גדולה מקציפים ביצים עד לקבלת קצף; מוסיפים בהדרגה סוכר. מערבבים בשמן ווניל.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
סוכרסוכר
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב קמח, מלח וסודה לשתייה; הוסף לתערובת הביצים. מערבבים פנימה תפוחים ופקאן.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
תפוחתפוח
פקאניםפקאנים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ביצהביצה
3
יוצקים לתוך 10-ב משומן. מחבת צינור; אופים בחום של 350 למשך 1-1 / 4 שעות או עד שקיסם יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שהופכים לצלחת הגשה.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
מחבתמחבת
4
בסיר קטן שלבו מרכיבי ציפוי. מביאים לרתיחה; מרתיחים 3 דקות, תוך ערבוב מתמיד. יוצקים לאט על עוגה חמה (מעט ציפוי ירוץ על צלחת ההגשה.)
מרכיבים שתצטרך
מוזנחמוזנח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת לעוגת קפה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.