קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות15
ציון בריאות2
מגזין

עוגת שוקולד צ'יפס עוגת הפתעה

עוגת שוקולד צ'יפס עוגת הפתעה
עוגת שוקולד צ'יפס הפתעה עשויה להיות רק הקינוח שאתה מחפש. והוא יספק כ 15 מנות. מנה אחת מכילה עד 9 גר' של חלבון, 19 גרם של שומן, וסך הכל 399 קלוריות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. אם יש לכם שמן צמחי, חלב, חמאה וביצה הנקראים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות עם כפית ציון של 24% המנה הזאת לא יוצאת מן הכלל. נסו עוגת שוקולד צ'יפס עוגת הפתעה, הפתעה עוגיות שוקולד צ'יפס של ג' ינה, ו האולטימטיבי" הפתעה "Oreo N' שוקולד צ'יפס עוגיות פאדג' בראוני כוסות (מתכונים דומים).

הוראות

1
תנור חום עד 177° (325°F למחבת כהה או לא מקל). שמן בנדיבות וקמח קל תחתון רק של מחבת 13x9 אינץ', או לרסס עם תרסיס אפייה עם קמח.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס אפייהתרסיס אפייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
2
בקערה גדולה, להכות תערובת עוגה, חלב, שמן וביצים 4 עם מיקסר חשמלי במהירות נמוכה 30 שניות, ולאחר מכן במהירות בינונית 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תערובת עוגהתערובת עוגה
ביצהביצה
חלבחלב
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
3
יוצקים למחבת.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הפוך בצק עוגיות לפי ההוראות על פאוץ'. טיפת בצק על ידי כפית חופנים באופן שווה על הבלילה במחבת.
מרכיבים שתצטרך
בצק עוגיותבצק עוגיות
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
אופים 54 עד 59 דקות או עד שקיסם שיניים מוכנס במרכז יוצא נקי. הפעל סכין סביב צידי מחבת כדי לשחרר את העוגה. מגניב לגמרי, בערך 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
סכיןסכין
מחבתמחבת
6
מורחים ציפוי על גבי עוגה. החנות מכוסה באופן רופף.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, Moscato Dasti, יציאה, פרוסקו.

עוגיות שוקולד צ 'יפס עובדות ממש טוב עם קרם שרי, מדיירה, ומוסקטו ד' אסטי. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם ן NV ג ' ונסון. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "