קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

עוגת שמן זית לימון רוזמרין

עוגת שמן זית לימון רוזמרין
עוגת שמן זית לימון רוזמרין דורשת כ 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 267 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 8 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 16 מנות. אם יש לכם שמן זית, אבקת סוכר, תמצית לימוןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 23%. מתכונים דומים: שמן זית עלומה עוף וצנוניות עם פסטו הדרים, עוגת לימון, רוזמרין ושמן זית, ו עוגת שמן זית רוזמרין עם שוקולד מריר.

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מעיל מחבת צינור 10 אינץ ' עם ספריי בישול; אבק עם 2 כפות קמח. שקול או כף קלה 5 אונקיות קמח (כ 3 כוסות) לתוך כוסות מדידה יבשות; רמה עם סכין.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
סכיןסכין
מחבתמחבת
3
מערבבים את הקמח ואת 4 המרכיבים הבאים (באמצעות מלח) בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מניחים סוכר מגורען ואת המרכיבים הבאים 7 (דרך ביצים) בקערה בינונית; להכות עם מיקסר במהירות נמוכה 2 דקות או עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
5
מוסיף לתערובת קמח; לנצח עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
6
יוצקים הבלילה למחבת מוכנה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
אופים ב 350 במשך 45 דקות או עד מפרט עץ מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב במחבת במשך 15 דקות על מתלה תיל, ולהסיר מחבת. מגניב לגמרי על מתלה תיל.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
8
מערבבים אבקת סוכר ומיץ לימון 1 כף, ערבוב עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
מיץ לימוןמיץ לימון
9
טפטוף תערובת סוכר על עוגה.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
10
מקשטים עם רוזמרין sprig,אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
רוזמריןרוזמרין

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים3largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב נטול שומןחלב נטול שומן2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק13.5 אונקיות קמח לכל מטרה (אודות13.5 אונקיות קמח לכל מטרה (אודות2(חוֹרֶף)רוזמרין טרי קצוץ דקרוזמרין טרי קצוץ דק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך0(יכול להיות או להרחיק)תמצית לימוןתמצית לימון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ לימון טרימיץ לימון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי2(יכול להיות או להרחיק)קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילת סזון עם כוסברה ואחיוטחבילת סזון עם כוסברה ואחיוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים1(יכול להיות או להרחיק)2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר1(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס