קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת תבלינים טבעונית

עוגת תבלינים טבעונית
, המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 349 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 15 גרם של שומן כל אחד. אנשים רבים הכינו את המתכון הזה, ו-140 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו מרגרינה טבעונית, תמצית חמאה, אבקת סוכר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. נסו מטבל עוגת גזר טבעוני עם צ'יפס תבלין, דלעת ספייס לאטה לטבעוני עוגת קרפ, ו עוגת צ'אי ספייס עם שעועית וניל קרם (טבעוני) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F. משמנים תבנית אפייה מרובע 8 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מערבבים את כל החומרים יבשים בקערת ערבוב גדולה. הפוך 3 בארות, להוסיף וניל לאחד, חומץ לאחד ושמן לאחד ... לשפוך את המים החמים על כל, מערבבים רק עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
דבש הדריםדבש הדרים
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
3
יוצקים למחבת ואופים במשך 30 דקות או עד הסוף.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
תן מגניב לחלוטין, ואז להכין frosting.In קערת ערבוב, לנצח יחד מרגרינה טבעונית וגבינת שמנת טבעונית. מקציפים בחמאה תמצית ווניל. מערבבים בסוכר. לנצח עד פלאפי.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנת טבעוניתגבינת שמנת טבעונית
ממרח חמאה טבעוניממרח חמאה טבעוני
טעם חמאה חיקויטעם חמאה חיקוי
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
דבש הדריםדבש הדרים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
5
מורחים על עוגה מקוררת.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה0(יכול להיות או להרחיק)תמצית חמאהתמצית חמאה1(יכול להיות או להרחיק)יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים1(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון5(חוֹרֶף)שמןשמן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,דבש הדריםדבש הדרים11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת טבעונית, מרוכךגבינת שמנת טבעונית, מרוכך5(חוֹרֶף)מרגרינה טבעונית, מתרככתמרגרינה טבעונית, מתרככת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים