קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות1
ציון בריאות56
מגזין

עוף בגריל וכריך מועדון

עוף בגריל וכריך מועדון
עוף בגריל וכריך מועדון יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 821 קלוריות, 47 גר' של חלבון, ו 48 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %42 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו פסטו, זרעי שמיר, מוצרלה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש במלח ים גס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קליפת שוקולד-שקדים עם מלח ים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. זה מושלם עבור יום העצמאות. נסו עוף בגריל וכריך מועדון עם בצל קרמל אבוקדו וצ'יפוטלה, טקילה ליים בגריל כריך מועדון עוף עם ממרח אבוקדו ומיונז חלפיניו צלוי, ו כריך טוסט הגבינה (מתכונים דומים).

הוראות

1
צחצח את הגריל בשמן וחמם אותו לחום בינוני.לתבל את העוף עם מלח ופלפל וגריל עד מבושל, על 5-7 דקות לכל צד.להרכיב את הכריך וליהנות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל שחורפלפל שחור1קטןחזה עוף, הלם דקחזה עוף, הלם דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מלח ים גסמלח ים גס2פרוסותבייקון, מבושלבייקון, מבושל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי כוסברה, קלוי קלותזרעי כוסברה, קלוי קלות11 קילו קישואים,זרעי שמירזרעי שמיר11 קילו קישואים,חמוצים כשריםחמוצים כשרים2עלים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיונזמיונז1WES E אומנויות השפה האנגליתמלח ופלפל לפי הטעם או תיבול הבשר בגריל האהוב עליךמלח ופלפל לפי הטעם או תיבול הבשר בגריל האהוב עליך1פרוסהתפוח אדמה נא מגוררתפוח אדמה נא מגורר21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרתאפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרת11 קילו קישואים,פתיתי פלפל חריףפתיתי פלפל חריף1כריך לחמניה, פרוס לשנייםכריך לחמניה, פרוס לשניים2פרוסותבוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'