קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות15
מגזין

עוף בקארי הודי מערבי

עוף בקארי הודי מערבי
עוף בקארי הודי מערב דורש סביב 1 שעה מההתחלה ועד הסוף. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ואת כל 30 מתכון משרת 8 . מנה אחת מכילה 506 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 32 גרם שומן. גשו לסופר וקנו רוטב פלפל, תפוחי אדמה, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב אבקת קארי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת קארי עם מנגו ופיסטוק כקינוח. כמה אנשים באמת אהבו את המנה ההודית הזאת. 375 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית. . מתכונים דומים: סרטנים מערביים קארי ועוגות לובסטר, קארי עוף הודי מערב, ו בוקה Dushi (קבב עוף הודי מערב הולנדי).

הוראות

1
מחממים את השמן בסיר גדול מעל חום בינוני גבוה. מבשלים את העוף, בצל ושום עד העוף יש השחמה; על 5 דקות. מערבבים תפוחי אדמה, מלח, אבקת קארי; מוסיפים מספיק מים כדי לכסות את העוף באמצע הדרך. כיסוי, ומבשלים עד מכרז, 30 עד 40 דקות. מתבלים לפי הטעם ברוטב פלפל חריף.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
אבקת קאריאבקת קארי
תפוח אדמהתפוח אדמה
עוף שלםעוף שלם
שוםשום
בצלבצל
מיםמים
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר

ציוד

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Lubanzi Chenin בלאן. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Lubanzi Chenin Blanc
Lubanzi Chenin Blanc
את 2018 לובנזי Chenin Blanc נמשך מתוך תערובת של גפנים מבוגרים, יבשים מגודלים בוש & צעיר, לטפטף גפנים מושקים. צבע הקש העמוק שלה מצביע על רעננות בשל ומורכבות. האף מביא פירות טרופיים & אבן הראשון, מעורר מחשבות של מנדרינה & ליצ ' י. החיך הוא עגול ובשרני, דוחף ליצ ' י קדימה שוב, יחד עם אפרסק לבן, משמש & תפוח ירוק, כל נישא על ידי מגע של חומציות גבוהה. יש בהירות & רמז קל של לחם טרי בכל רחבי. הסיום הוא ארוך, רך & חיבה.