קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות17
מגזין

עוף ברביקיו ללא גלוטן

עוף ברביקיו ללא גלוטן
אם יש לכם מקלות תיפוף וירכיים, שיני שום, פפריקה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית כתית נוספת אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפרסק פריך: פריך בריא לארוחת בוקר כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. נסו פיצות מיני עוף ברביקיו ללא גלוטן, רוטב ברביקיו ללא סויה ללא גלוטן סיני מרינדה, ו רוטב ברביקיו ללא גלוטן (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם הבחירה הראשונה שלי לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. אתה יכול לנסות Mariettan Angeli ן זינפנדל. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 30 דולר לבקבוק.
Marietta Angeli Estate Zinfandel
Marietta Angeli Estate Zinfandel
מרתפי מריאטה יושבים בכניסה לקניון קטן ליד עמק אלכסנדר. כרמי הנכס, הידועים בשם חוות אנג ' לי (Angeli Ranch) על שם המשפחה שהתיישבה שם במקור ב-1886, מחברים בין שבילי חצץ מהנהר לנולס מדורגת (knolls) בלתי נראים מקרקעית העמק. הקצוות של אתר זה ליצור יין כי הוא בעל גוף מלא אבל יש אלגנטיות מפתיעה ובהירות. זה מדהים זינפנדל הוא התעצם על ידי תוספות קטנות של פטיט סירה ו סירה.