קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות34
מגזין

עוף ואורז (ארוז קון פולו)

עוף ואורז (ארוז קון פולו)
עוף ואורז (Arroz con Pollo) הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 513 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו ציר עוף, כמון טחון, רסק עגבניות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב האורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז כקינוח. 3099 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: Arroz Con Pollo (אורז עם עוף), Arroz con Pollo (עוף עם אורז), ו עוף עם אורז (arroz con Pollo).

הוראות

1
מניחים את חזה העוף, 5 כוסות מים ואת שאר החומרים עבור המניה בסיר בינוני. מביאים לרתיחה, לכסות ולהפחית את החום בינוני נמוך. מבשלים 20 עד 25 דקות. כבה את החימום ותן לתרנגולת לנוח בסיר למשך כ-15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בצל מתוק מגורר (או דק, טחון דק)3 כפות בצל מתוק מגורר (או דק, טחון דק)
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
תן לזה להתקרר, לגרוס ולהניח בצד. מסננים מלאי למדוד 2 כוסות ולהגדיר aside.In סיר בינוני, מחממים את שמן הזית מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
3
מוסיפים את הבצל, פלפלים ירוקים, שום ופלפל אדום. מבשלים עד הבצלים שקופים, על 4 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4
מוסיפים את האורז, רסק עגבניות, מרק עוף וסזון גויה. מערבבים עד האורז מצופה היטב על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
Sazon CompletaSazon Completa
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
5
מוסיפים את ציר העוף ומביאים לרתיחה. ואז להפחית את החום לנמוך. כיסוי ומבשלים במשך כ -15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן
6
מוסיפים את האפונים, הגזרים והשעועית הירוקה ומבשלים עוד 7 דקות, מוסיפים את העוף הגרוס והכוסברה, מערבבים היטב עם מזלג, מכסים ומבשלים עוד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גרוס עוףגרוס עוף
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
7
לשרת וליהנות!

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץ קפואגזר קצוץ קפוא1טבלית מרק עוףטבלית מרק עוף2חזה עוף שלם, עצם ב ו skinlessחזה עוף שלם, עצם ב ו skinless5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן4ריבס, קצוץ טרי או קפואעוף ומניותעוף ומניות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1שן שום, טחוןשן שום, טחון2שיני שוםשיני שום1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית ירוקה קפואהשעועית ירוקה קפואה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ1(חוֹרֶף)כמון טחוןכמון טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן גרגיר ארוךאורז לבן גרגיר ארוך2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה קפואהאפונה קפואה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואאורזאורז4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל1(חוֹרֶף)סזון גויה עם עזפרןסזון גויה עם עזפרן1סקאליון.סקאליון.1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה1בצל לבןבצל לבן