קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות3
ציון בריאות9
מגזין

עוף ואטריות ליים תאילנדי

עוף ואטריות ליים תאילנדי
תאילנדי ליים עוף & אטריות יכול להיות רק אסיה מתכון שאתה מחפש. מתאים ל-3 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 33 גרם חלבון 26 גרם של שומן, וסך הכל 684 קלוריות. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם יש לכם עשב לימון, מיץ ליים, רוטב דגים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. נסו אטריות עוף בוטנים תאילנדי עם תירס חרוך + אבטיח ליים, שרימפס בגריל עם אטריות תאילנדיות ורוטב ליים, ו אטריות עוף בוטנים תאילנדי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

תאילנדי עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher) עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
פה טרי ועגול מרגיש עם הערות פירותי אינטנסיבי של נקטרינה, דומדמניות ואורן עם גימור בהיר, נקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. גם נהדר כמו אפריטיף.