קושיקל
מוכן ב16 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

עוף חמוץ מתוק עם אגוזי קשיו

עוף חמוץ מתוק עם אגוזי קשיו
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל עוף חמוץ מתוק עם קשיו. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 622 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 31 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ realsimple.com יש 47 אוהדים. זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של אוכל סיני. אם יש לכם בצל ירוק, קשיו קלויים, אורז, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב חומץ סיידר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חומץ כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. הכנת המנה לוקחת כ 16 דקות. נסו בטטות עם עוף וקשיו קינמון, עוף חמוץ מתוק, ו עוף חמוץ מתוק (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. החיבור Chenin Blanc תערובת עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
תערובת שנין בלאן מסה
תערובת שנין בלאן מסה
יין לבן עתיק, שנין בלאן, שימש כעוגן של יין זה ונתן לו את פריותו העזה וחומצותו המרעננת. Viognier מוסיף הערות פרחוני מתובל ועשיר רך, מושך אל החיך. מושלם עם פירות ים ועוף בגריל.