קושימומחה
מוכן ב19 שעות, 9 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

עוף מטוגן עם עשבי תיבול

עוף מטוגן עם עשבי תיבול
עוף מטוגן עם עשבי תיבול יכול להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. במנה עיקרית זו יש 460 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן למנה. גשו לסופר וקנו מלח, כנפי עוף, פפריקה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חלב-חמאה כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 19 שעות ו -9 דקות. נסו סרדינים מטוגנים עם רוטב טבילה חריף ועשבי תיבול מטוגנים, קוסקוס עם קורג'ט, בצל מטוגן ועשבי תיבול, ו סלט של עשבי תיבול טריים וירקות עם חצילים מטוגנים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 22 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.