קושיבינוני
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

עוף מטוגן פריך במיוחד

עוף מטוגן פריך במיוחד
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל עוף מטוגן פריך במיוחד. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 891 קלוריות, 70 גרם חלבון ו 57g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא עוף חתוך, תערובת פנקייק, תערובת סלט תבלינים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב תערובת פנקייק אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קרפים עם פרלין מייפל-אגוז וcrème Fraîche כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב מוצרי חלב חינם דיאט. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. נסו עוף מטוגן פריך במיוחד קוריאני, עוף מטוגן תוצרת בית פריך במיוחד, ו עוף מטוגן חריף במיוחד (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Schloss Vollrads ריזלינג Spatlese. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 29 דולר.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.