קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 55 דק.
מנות6
ציון בריאות31
מגזין

עוף מתבשל לאט-קוקוס-אננס קארי

עוף מתבשל לאט-קוקוס-אננס קארי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל עוף בישול איטי-קוקוס-אננס קארי. מנה אחת מכילה 541 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 20 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לכם בננה, מלח, אבקת קארי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב אבקת קארי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת קארי עם מנגו ופיסטוק כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 6 שעות ו-55 דקות. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. נסו בישול איטי קוקוס קארי עוף, בישול איטי קוקוס קארי עוף, ו בישול איטי קוקוס קארי עוף (מתכונים דומים).

הוראות

1
תרסיס 3-4 ליטר סיר איטי עם ספריי בישול. בבישול, מערבבים את כל החומרים למעט פלפל, תרמילי אפונה, בננה ואורז.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
פלפלפלפל
אפונה לבנהאפונה לבנה
בננהבננה
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
כיסוי; לבשל על חום נמוך הגדרת 6 עד 7 שעות.
3
מערבבים פלפל תרמילי אפונה. כיסוי; לבשל על 30 דקות יותר או עד פלפל פלפל תרמילי אפונה הם פריך במכרז. מערבבים בבננה. בינתיים, לבשל אורז לפי ההוראות על החבילה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
אפונה לבנהאפונה לבנה
בננהבננה
אורזאורז
4
מגישים תערובת קארי על אורז.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
אורזאורז

מרכיבים

1גדולמוצק בננה בשלה, לחתוך חצי לאורכו, ולאחר מכן לחתוך לרוחב לחתיכות 1 אינץמוצק בננה בשלה, לחתוך חצי לאורכו, ולאחר מכן לחתוך לרוחב לחתיכות 1 אינץ397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול חלב קוקוס (לא שמנת של קוקוס)יכול חלב קוקוס (לא שמנת של קוקוס)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף (מ 32-oz קרטון)מרק עוף (מ 32-oz קרטון)128אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)האם אל הזקן קצוץ צ'ילי ירוקהאם אל הזקן קצוץ צ'ילי ירוק2(יכול להיות או להרחיק)עמילן תירסעמילן תירס4(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן לא מבושלאורז לבן לא מבושל2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאוז טרי שלג תרמילי אפונה, מחרוזות הוסרו, לחתוך באלכסון במחציתאוז טרי שלג תרמילי אפונה, מחרוזות הוסרו, לחתוך באלכסון במחצית227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול אננס נתחים, סחוטיכול אננס נתחים, סחוט1( חצילים)פלפל אדום, חתוך לרצועות בגודל ביספלפל אדום, חתוך לרצועות בגודל ביס1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ירכיים עוף ללא עור ללא עצמות, לחתוך לחתיכות 1 אינץירכיים עוף ללא עור ללא עצמות, לחתוך לחתיכות 1 אינץ680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה מתוקים כתומים כהים, קלופים, חתוכים לחתיכות 3/4 אינץתפוחי אדמה מתוקים כתומים כהים, קלופים, חתוכים לחתיכות 3/4 אינץ

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Markus Huber Obere Steigen Gruner Veltliner עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Markus Huber Obere Steigen Gruner Veltliner
Markus Huber Obere Steigen Gruner Veltliner
צהוב בהיר עם גוונים ירוקים. פלפל על האף, רמזים של תבלינים האופייניים Grüner Veltliner, עשבי תיבול ארומטיים ופירות צהובים. צפוף ומורכב על החיך, פוטנציאל הזדקנות מבטיח.