קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

עוף סלסה

עוף סלסה
המתכון סלסה עוף מוכן בערך 35 דקות. וזה בהחלט עצום ללא גלוטן אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. מנה אחת מכילה 159 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 4 גר' של שומן. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו סלסה, חצאי חזה עוף, תערובת לתיבול טאקו ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים שמנת חמוצה כקינוח. נסו אנצ'ילדות עוף ברוטב סלסה ורדה עם אבוקדו אננס, עוף סלסה אבוקדו: להתלבש הערב העוף שלך, ו עוף סלסה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מוגז הם הבחירה הראשונה שלי לרוטב טבילה. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. אתה יכול לנסות Sophora נוצץ rosé. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Sophora Sparkling Rose
Sophora Sparkling Rose
זוכת מדליית זהב: 2014 תחרות היין הבינלאומי לוס אנג ' לסזה עלה נוצץ עשוי שרדונה ו פינו נואר יש צבע סומק ורוד אטרקטיבי חיך חושני עם מוס מתמשך, מרענן. ניחוחות פרחוניים מענגים וטעמי ענבים אדומים עסיסיים, דובדבנים ואשכוליות ורודות עם חומציות מאוזנת וגימור שמנת, דקדנטי.