קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

עוף עשב פטריות לימון

עוף עשב פטריות לימון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל עוף עשב פטריות לימון. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 32 גרם חלבון 29 גרם של שומן, וסך הכל 524 קלוריות. מתאים ל-4 מנות. אם יש לך מלח, קרם מרוכז של מרק פטריות, מרק עוף מרוכז, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב היין הלבן היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. . זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו עוף פטריות ועשב, עוף פטריות ועשב, ו עוף פטריות-עשב (מתכונים דומים).

הוראות

1
בצלחת רדודה או קערה, לשלב את הקמח, טימין, בזיליקום, פטרוזיליה, פפריקה, מלח, פלפל שחור טחון, ואבקת שום. לדלות עוף בתערובת כדי מעיל, טופח כל עודף קמח.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
אבקת שוםאבקת שום
עוף שלםעוף שלם
פפריקהפפריקה
פטרוזיליהפטרוזיליה
באזיל!באזיל!
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
טימיןטימין
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
ממיסים חמאה במחבת גדולה מעל חום בינוני, ומבשלים עוף עד שאינו שקוף יותר. בקערה בינונית, מערבבים יחד את הקרם של מרק פטריות, מרק עוף, יין ומיץ לימון; יוצקים מעל עוף.
מרכיבים שתצטרך
מרק פטריות מוקרםמרק פטריות מוקרם
מרק עוףמרק עוף
מיץ לימוןמיץ לימון
עוף שלםעוף שלם
חמאהחמאה
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
3
מכסים מחבת, ומבשלים 20 דקות, או עד עוף הוא כבר לא ורוד ומיצים לרוץ ברור.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מקשטים עם פטרוזיליה, צלפים וגרידת לימון.
מרכיבים שתצטרך
גרידת לימוןגרידת לימון
פטרוזיליהפטרוזיליה
צלפיםצלפים

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה2(חוֹרֶף)3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון298אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק עוף מרוכזמרק עוף מרוכז305אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרם מרוכז של מרק פטריותקרם מרוכז של מרק פטריות2(חוֹרֶף)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת1(חוֹרֶף)טימין מיובשטימין מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1לימון, juicedלימון, juiced1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גרידת לימון מגוררתגרידת לימון מגוררת11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)4חצאי חזה עוף ללא עצמות, ללא עורחצאי חזה עוף ללא עצמות, ללא עור