קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות77
מגזין

פילה חזיר עם תפוח וכרישה

פילה חזיר עם תפוח וכרישה
פילה חזיר עם תפוח וכרישה נטול גלוטן, מנה עיקרית. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה כ 48 גרם חלבון 14 גרם של שומן, וסך הכל 558 קלוריות. המתכון הזה מכסה %50 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חמאה, פילה חזיר, ברוקולי וכרובית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב התפוחים הירוקים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קרוק - סיר תפוחים אפויים כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 5 דקות. נסו פילה חזיר חרדל עם עדשים תפוחים & איולי עשב, תפוח - & - כרישה-בשר חזיר ממולא Tenderloin, ו פילה חזיר עם חרדל ועשבי תיבול (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם הבחירה הראשונה שלי לטנדרלוין חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. Yacochuya סן פדרו דה Yacochuya Malbec עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Yacochuya סן פדרו דה Yacochuya Malbec
Yacochuya סן פדרו דה Yacochuya Malbec
אף מזמין של עשן, זפת, שוש, סויה, דובדבן שחור, דומדמניות שחורות. זה מוביל ליין בעל גוף מלא עם שכבות של פירות עסיסיים, עומק וריכוז מעולים וגימור ארוך וטהור. תערובת: 85% מלבק ו-15% קברנה סוביניון