קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות30
ציון בריאות2
מגזין

עוף פרמז'ן עם רוטב עגבניות טרי

עוף פרמז'ן עם רוטב עגבניות טרי
עוף פרמז'ן עם רוטב עגבניות טרי עשוי להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 38 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 2g של שומן למנה. מתאים ל-30 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו בזיליקום, עגבניות, בצל ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. מתכונים דומים: Parmigiana di Melanzane (פרמזן חצילים) ורוטב עגבניות עשב טרי, עגבנייה לבבית מחבת עוף פרמז'ן, ו עוף Milanese עם רוטב עגבניות טרי.

הוראות

1
מחממים תנור ל-400F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מוסיפים פרמזן לתערובת ציפוי בתיק שייקר; לנער בעדינות לשלב. עוף מעיל עם תערובת פרמזן, ואז לאפות לפי ההוראות על החבילה.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
עוף שלםעוף שלם
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
בינתיים, לבשל בצל ברוטב מחבת גדולה על אש בינונית גבוהה 4 דקות. או עד בצל הם פריך במכרז. מערבבים עגבניות; לבשל 2 עד 3 דקות. או עד מחומם דרך, ערבוב מדי פעם. מערבבים בזיליקום. תתחמם.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
בצלבצל
באזיל!באזיל!
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
עוף למעלה עם רוטב וגבינה.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
גבינהגבינה
רוטברוטב

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Piccini קיאנטי Classico. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 10 דולר לבקבוק.
פיקיני קיאנטי קלאסיקו
פיקיני קיאנטי קלאסיקו
אף מורכב ומתמשך מלא הערות של דובדבנים ופירות יער. החיך בנוי היטב, אלגנטי, עגול וחלק עם הערות פירותי טאנינים רכים וגימור ארוך. זיווג אידיאלי עבור בשר אדום בגריל ופסטה אל ראגו. תערובת: 90% סנג ' ובזה, 10% מרלו