קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות31
מגזין

עוף קארי

עוף קארי
מתכון עוף קארי מוכן בערך 30 דקות והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן וללא חלב אפשרות לאוהבי אוכל הודי. מתכון זה מכין 4 מנות עם 666 קלוריות, 33 גרם חלבון, ו 30 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם בצל, אורז, שמן קנולן וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. עם כפית ציון 69%, המנה הזו די טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון קארי עוף אנדרה - קודי קורה עם רוטב (קארי עוף פשוט ), קארי עוף אנדרה - קודי קורה עם רוטב (קארי עוף פשוט ), ו קארי עוף מלזי מהיר (פ. א1 רוטב קארי מיידי בשר).

הוראות

1
מבשלים אורז לפי הוראות החבילה. בינתיים מפזרים את העוף בקארי, מלח ופלפל. במחבת גדולה מטגנים עוף ובצל בשמן עד שהעוף כבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עוף שלםעוף שלם
בצלבצל
אורזאורז
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מערבבים פנימה חלב קוקוס ורסק עגבניות. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, למשך 5 דקות או עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
רסק עגבניותרסק עגבניות
3
מוסיפים תרד ועגבנייה; מבשלים 2-3 דקות יותר או עד שהתרד נבול.
מרכיבים שתצטרך
תרדתרד
עגבנייהעגבנייה
4
מגישים עם אורז.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז

ציוד

יין מומלץ: ריזלינג, Gruener Veltliner, ורוד נוצץ

ריזלינג, גרונר ולטלינר ורוז פאט ' לי הנוצץ הם הבחירות המובילות שלי לקארי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה תלוי המנה, כמובן, אבל מבחר אלה יכולים להיות מוגשים צוננים ויש להם קצת מתיקות כדי להשלים את החריפות וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מאכלים מסורתיים. ג ' יי לור אסטייטס ביי ערפל ריזלינג לבן עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
ג ' יי לור אסטייטס ביי מיסט וייט ריזלינג
ג ' יי לור אסטייטס ביי מיסט וייט ריזלינג
קש חיוור בצבע, ריזלינג לבן ערפל המפרץ שלנו יש ניחוחות פרחוניים מפתים עם משמשים ירוקים ופירות תפוחים פיפין. הניחוחות מורחבים על החיך ומוסיפים פריחת תפוז וליצ ' י. עם 2.56% סוכר שיורי המאוזן על ידי החומציות הפריכה באופן טבעי והשפריץ מתסיסה קרירה ארוכה, הריזלינג הלבן הוא יין מרענן המסוגל להשלים את הטעמים התוססים של המטבח הפסיפי או לעמוד בפני עצמו כאפריטיף.